alla <3s dag

På lördag är det alla hjärtans dag, vem bryr sig egentligen?
Det känns lite överskattat om jag får säga det själv.
Visst jag älskar alla hjärtans dag, alla får en chans att ge något
till de som betyder mest. Det är underbart, och alla är så
kärleksfulla och svävar på moln.

Men det blir inte alltid så för alla, tänk dig han som sitter hemma
på alla hjärtans dag, han som ingen brydde sig om. Eller tänk dig
hon som ingen ville ge rosor till. Tänk vad dom hatar alla hjärtans dag.

Så jag tänkte säga; tveka inte! vad är det för fel på människor
nu för tiden? för lata för att köpa rosor & choklad? eller för stolt helt enkelt?
http://www.gifttoday.se GÅ in nu och beställ något vackert till den du bryr
dig om. Jag lovar att det blir uppskattat, mer än du tror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0