Jag har alltid undrat..

Blir sexet annolunda med en omskuren kille?

klart man har tänkt den tanken några gånger, det är jag väl inte ensam om?

idag hittade jag mitt svar på veckorevyns hemsida!

Förutom att många föredrar antingen det ena eller det andra rent kosmetiskt, så är skillnaden i känsla så ytterst liten - och så individuell - för de flesta att den inte är värd att nämna. Somliga säger att omskurna män är mindre känsliga och därmed kräver mer "jobb". Det emotsägs dock av en undersökning genomförd i januari 2008 av "Bloomberg School of Health"/USA. En del menar också att omskurna kan hålla på längre, men jag antar att det är för dem att veta och för oss att ta reda på...


Alla hjärtans dag tips från Victoria Secret.


Kommentarer
Postat av: ylva

åh, spännande ny fakta ;)

2009-02-11 @ 21:34:59
URL: http://cync.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0